کسب درآمد از اینترنت با 19 ایده پولساز و بدون نیاز به سرمایه
نوشته شده توسط : آژانس دیجیتال مارکتینگ مکس آنلاین

کسب درآمد از اینترنت با 19 ایده پولساز و بدون نیاز به سرمایه


 

 کسب درآمد از اینترنت واقعا میشه؟


یکی از سوالاتی که مردم در مورد آن نگران هستند این است که آیا واقعاً می توان از اینترنت درآمد کسب کرد؟ کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد آنلاین  , کسب و کار اینترنتی , آموزش کسب درآمد از اینترنت  بسیاری از افرادی که قصد دارند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند ممکن است در مورد فعالیت های خود شک داشته باشند و فکر کنند که اگر شروع به کسب درآمد از اینترنت کنند موفق نخواهند شد. در پاسخ به این شبهات و احتمالات باید بگوییم که درآمد بسیاری از وب سایت های ایرانی و خارجی در یک ماه به میلیون ها دلار می رسد. تعداد زیادی از وب سایت ها در فضای اینترنت شروع به فعالیت کردند و محصولات دیجیتالی و فیزیکی را به فروش رساندند.

از طرفی وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که با ارائه خدمات و تبلیغات از طریق اینترنت درآمدزایی می کنند. اگر به این وب سایت ها دقت کنید متوجه می شوید که چه خدماتی ارائه می دهند یا چه محصولاتی را می فروشند و حتی رتبه وب سایت آنها را در گوگل بررسی کنید، می توانید درآمد ماهانه آنها را حدس بزنید. همین کافی است که بگوییم، کسب درآمد آنلاین گاهی اوقات افراد را به انجام غیرممکن ها و کسب درآمد صد دلاری یک شبه تشویق می کند، اما این می تواند شما را برای شکست آماده کند.

 

 علاقه کاربران به کسب و کار اینترنتی

 

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است؟


سوال دیگری که باید به آن پاسخ داده شود این است که دلایل علاقه کاربران به خدمات آنلاین چیست؟ پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد، اما به طور کلی می توان آن را به شرح زیر خلاصه کرد:

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود افراد به سمت کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد آنلاین  , کسب و کار اینترنتی , آموزش کسب درآمد از اینترنت روی بیاورند این است که می توانند در زمینه های مختلف فعال باشند به عنوان مثال ممکن است یک نفر در زمینه انتشار مطالب مذهبی و تاریخی فعال باشد در حالی که فرد دیگری به فروش محصولات مشغول باشد.
یکی دیگر از مزایای کسب و کار آنلاین این است که برای همه ساکنان دنیای فناوری قابل دسترسی است. اگر قصد دارید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، می توانید از گوشی های هوشمند، رایانه ها، تبلت ها و لپ تاپ ها استفاده کنید تا افراد جامعه شما از طریق این امکانات به تمامی فعالیت های شما دسترسی داشته باشند.

 


 راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

یکی دیگر از جذابیت های راه اندازی یک کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد آنلاین  , کسب و کار اینترنتی , آموزش کسب درآمد از اینترنت  این است که نیازی به سرمایه ندارد، اگرچه ممکن است استدلال کنید که برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین نیاز به خرید اتصال به اینترنت، رایانه یا تلفن دارید. در این مورد باید بگویم که این امکانات، امکانات اولیه ای است که هرکسی می تواند از آن بهره مند شود، حتی اگر برخی افراد این امکانات را نداشته باشند، می توانند با حداقل هزینه فعالیت خود را در اینترنت آغاز کنند.

با امکانات معمولی می توان این کار را انجام داد که از دیگر ویژگی های کسب درآمد واقعی از طریق اینترنت است. همانطور که قبلا ذکر شد برای کار در اینترنت فقط به یک کامپیوتر یا تلفن نیاز دارید تا بتوانید چند ساعتی را در خانه به کار اینترنتی اختصاص دهید و به راحتی بتوانید با امکانات بسیار ساده کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 

 

چطور می توانیم وارد مراحل کسب درآمد از اینترنت شویم؟


 


 مراحل کسب درآمد از اینترنت

 

قبل از اینکه در مورد راه های کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد آنلاین  , کسب و کار اینترنتی , آموزش کسب درآمد از اینترنت  صحبت کنیم، لازم است شما را با آن آشنا کنیم. با توجه به پیشرفت مداوم تکنولوژی، افراد می توانند کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی کنند و از طریق اینترنت درآمد هنگفتی کسب کنند. بدون شک وب سایت هایی را دیده اید که در این ماه با فروش محصولات و غیره درآمد زیادی کسب می کنند. در هر زمینه ای امکان کسب درآمد معقول از طریق اینترنت وجود دارد، اما گاهی اوقات افراد نمی دانند از چه ایده هایی برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنند.


برای مثال می توانید این کار را از طریق بازاریابی اینترنتی انجام دهید. بازاریابی یکی از مهم ترین عناصر در کسب و کار آنلاین است.هدف از بازاریابی آنلاین افزایش ترافیک وب سایت شماست، بنابراین در این راه باید به کاربران زیادی اجازه دهید صفحه شما را پیدا کنند و به بازدیدکنندگان دائمی شما تبدیل شوند.


اگر قصد دارید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید، باید سرمایه خود را بسنجید، زیرا برخی از فعالیت ها برای شروع نیاز به سرمایه دارند، اما برخی از کسب و کارها نیازی به سرمایه ندارند و به راحتی می توانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. از طرفی باید توانایی خود را بسنجید، اگر هوش خوبی دارید می توانید کانال های آموزشی را از طریق اینترنت راه اندازی کنید یا اگر سرمایه ورود به تجارت اینترنتی را دارید می توانید نماینده فروش یک برند معروف پوشاک را پیدا کنید. یا می توانید برند خود را تبلیغ کنید. اگر به کارهای هنری علاقه دارید می توانید ابزارهای هنری بسازید و در اختیار کاربران قرار دهید.


بسیاری از افرادی که قصد ورود به صنعت اینترنت را دارند به دنبال مراحلی برای راه اندازی کسب و کار هستند. اولین کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که اهداف خود را مشخص کنید. کسانی که وارد صنعت اینترنت می شوند ابتدا محصولی را برای فروش پیدا می کنند و سپس به دنبال بازار هدف می گردند، اما این یک باور اشتباه است، ابتدا باید بازار هدف را مشخص کنید و سپس خدمات را پیدا کنید. برای کسب درآمد آنلاین باید بتوانید آنچه را که مردم می خواهند پیدا کنید. برای این کار می توانید از وب سایت های رقبای خود بازدید کنید و افراد با نیازهای مختلف را پیدا کنید و بفهمید که چه کاری انجام می دهند. همچنین می توانید کلماتی را که می توانند انجام دهند جستجو کنید. پیدا کنید.برای انجام این کار.عبارات جستجو شده را پیدا کنید، این روش می تواند شما را با نیازهای دیگران آشنا کند.


 شروع کسب و کار اینترنتی


بعد از اینکه بازار هدف خود را شناسایی کردید باید یک سایت اینترنتی را برای خود راه اندازی نمایید. به یاد داشته باشید که نیازی نیست یک سایت پر زرق و برق و با ترافیک سنگین راه اندازی کنید، چرا که مخاطبان تنها در 5 ثانیه به سایت شما علاقه مند خواهند شد و می توانید در این مدت زمان توجه آن ها را جلب کنید در نتیجه باید سایت ساده ای را طراحی نمایید. برای کسب در آمد از طریق اینترنت باید سایت کاربردیی داشته باشید، بنابراین در عین سادگی باید بتوانید به رفع نیازهای مخاطبان بپردازید. 


در سایت خود از یک یا دو فونت با زمینه ای ساده استفاده نمایید، منوی کاربری که برای سایت قرار می دهید باید ساده و واضح باشد. خرید را برای کاربران راحت کنید یعنی می توانید با 2 کلیک آن ها را به صفحه تسویه حساب راهنمایی کنید، می توانید فرم دریافت ایمیلی را قرار دهید که از این طریق با قرار دادن پلتفرمی بتوانید ایمیل کاربران را به دست آورید و به دنبال کردن ایمیل آن ها بپردازید. 


 کسب درآمد از اینترنت

در مرحله سوم باید محتوایی را منتشر کنید که بتواند کاربران را به مشتریان عادی تبدیل کند. فرمول ثابتی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که می تواند مخاطب را در مسیر مشتری شدن راهنمایی کند، با نوشتن عنوانی جذاب می توانید توجه مخاطب را به خود جلب کنید. هدف محصولی که ارائه می دهید را به خوبی توضیح دهید. نظرات دیگران درباره محصول خود را در صفحه محصول خود ارسال کنید. بیایید در مورد محصول صحبت کنیم. پیشنهادی بدهید که نمی توانند رد کنند. ارائه گارانتی برای محصول خود را در نظر بگیرید.

در مرحله بعد، می توانید از موتورهای جستجو برای هدایت کاربران به وب سایت خود استفاده کنید. این بدان معناست که وقتی شخصی عبارت خاصی را در گوگل جستجو می کند، می تواند تبلیغ شما را در بالای صفحه گوگل ببیند. در این نوع تبلیغات باید با کلیک بر روی آگهی مبلغی را پرداخت کنید. با استفاده از این روش می توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید و به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.


در وب سایت های دیگر برای خود اعتبار ایجاد کنید، دیگران برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند، همچنین می توانید اطلاعات خود را به صورت رایگان در وب سایت های دیگر همراه با پیوندهایی به وب سایت خود قرار دهید.

با بازاریابی ایمیلی، لیست ایمیل مخاطبان شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست. با ایجاد ایمیل و فرم های درخواست ایمیل برای وب سایت خود، می توانید ایمیل های کاربران خود را داشته باشید و در شرایط مختلف برای آنها ایمیل ارسال کنید. با این کار می توانید یک رابطه طولانی مدت با مخاطبان خود ایجاد کنید.

برای کسب درآمد اینترنتی می توانید از طریق پیشنهادات مختلف سود خود را افزایش دهید. یکی از کارهایی که می توانید برای بازاریابی محصول خود انجام دهید، ارزش گذاری برای مشتریان است. اکثر افرادی که از شما خرید می کنند اگر آنها را دنبال کنید و نظرات و انتقادات آنها را نسبت به خدماتی که ارائه می دهید بپرسید دوباره تشویق می شوند که از شما خرید کنند. می توانید کدهای تخفیف را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند در خریدهای بعدی از آنها استفاده کنند.


 مدل های کسب درآمد از اینترنت

 

مدل های کسب درآمد از اینترنت(معرفی شیوه های مختلف)

از طریق اینترنت قادر خواهید بود کسب و کارهایی که در آن تخصص دارید را راه اندازی نمایید. در این جا 4 شیوه اصلی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که برای شما بیان خواهیم نمود:
کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی: در دنیای تکنولوژی همه افراد با شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام آشنا هستند و مطمعنن تاثیر آن را بر روی زندگی خود دیده اند. امروزه از این شبکه های اجتماعی به اپلیکیشنی بیش از یک پیام رسان نگاه می کنند و به یک نرم افزاری برای ارتباط با دیگران تبدیل شده اند و در طی زندگی بر روی خریدها و کسب و کارهای همه تاثیر به سزایی می گذارند. به همین علت در چند سال گذشته بیشتر شرکت های بزرگ و نوپا از این شبکه های اجتماعی برای ایجاد درآمد استفاده می کنند و از طریق کسب درآمد از اینترنت می توانند درآمد خود را چند برابر کنند. بیشتر مخاطبان با استفاده از شبکه های مجازی اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود می کنند، پس شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که در این راستا به درآمد قابل توجهی دست پیدا می کنند.


 کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی

 

با دریافت عضویت ویژه کسب درآمد کنید: اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید، می توانید از این روش استفاده کنید. این روش پول درآوردن مدت هاست که وجود داشته، اما در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. با استفاده از این روش می توانید درآمد ثابتی برای خود کسب کنید. با این روش کافی است تعداد کاربران وب سایت خود را افزایش دهید و سپس بدون نیاز به انجام کاری در این ماه به درآمدی منظم خواهید رسید.


کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیجیتال: این روش بدون شک یکی از موثرترین روش های کسب درآمد از اینترنت است و از طرفی یکی از مطمئن ترین روش ها نیز می باشد که می توانید از آن برای کسب درآمد نامحدود استفاده کنید. برای استفاده از این رویکرد، باید محتوایی ایجاد کنید که نیازهای جامعه شما را برآورده کند. برای فروش محصولات خود به این روش، نیازی به بسته بندی و ارسال آنها ندارید، فقط آنها را دانلود کنید تا بفروشید. این کار ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما باید برای مدت یک ماه تا یک سال روی فعالیت های خود متمرکز بمانید. بعد از آن دیگر نیازی به فعالیت جدی نیست.


مشارکت در فروش و کسب درآمد: پس از محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت، شرکت ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند و رشد تصاعدی داشته اند. مشارکت در فروش یکی از فعالیت هایی است که می تواند به رشد تصاعدی منجر شود. برای کسب درآمد آنلاین از طریق بازاریابی وابسته، نیازی به تولید یا ارسال محصول ندارید. شما فقط باید وب سایت خود را در هر منطقه ای که می خواهید راه اندازی کنید و از طریق تولید محتوا و سایر تبلیغات، کاربران زیادی را به وب سایت خود علاقه مند کنید. در این مرحله می توانید واردکنندگان، تولیدکنندگان و فروشندگان در این زمینه را بیابید. کسانی را که فعال هستند و محصولات خود را می فروشند پیدا کنید. پس از هر فروش، کمیسیون دریافت خواهید کرد. همانطور که وب سایت شما رشد می کند، می توانید فعالیت های خود را گسترش دهید و با شرکت های بزرگتر قرارداد ببندید.


 کسب درآمد از طریق مشارکت در فروش

 

چگونه کسب و کارها می توانند کسب و کار خود را اینترنتی کنند؟


 

همانطور که گفته شد، امروز شاهد مشوق های شرکتی برای تجارت آنلاین خواهیم بود. هم در فضای مجازی و هم در دنیای واقعی به اصول کارآفرینی نیاز داریم. تجزیه و تحلیل بازار، تصمیم گیری محصول و اصول دیگر. اگر می خواهید وارد صنعت اینترنت شوید باید به این موارد توجه کنید. فناوری در دنیای فناوری آنقدر کارآمد است که تصور زندگی بدون اینترنت غیرممکن است. اگر مشغول یک فعالیت هستید و برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین مردد هستید، باید به شما بگوییم که کسب درآمد واقعی با دنیای واقعی تفاوتی ندارد.


شما باید یک آدرس مناسب برای سایت فروش خود در نظر بگیرید. پس از انجام کارهای مربوط به کسب درآمد آنلاین، باید بازار را تحلیل کنید و نامی بسیار جذاب و جذاب برای وب سایت خود انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید نام مناسبی برای وب سایت خود انتخاب کنید، باید عملکرد محصول خود را نیز در نظر بگیرید. سپس باید وب سایت خود را راه اندازی کنید، برای این کار نیازی به طراحی وب سایت ندارید، فقط باید از یک فروشگاه ساز رایگان استفاده کنید. می توانید 5 سیستم مدیریت محتوای رایگان را پیش روی خود ببینید و 5 فروشگاه ساز رایگان در اختیار شما خواهد بود.


اعتمادسازی یکی از مراحل بعدی ایجاد کسب و کار در فضای مجازی است. در ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به طور فعال صاحبان مشاغل آنلاین را احراز هویت می کند و به آنها نشان اعتماد اعطا می کند. در صورت عدم دریافت نماد اعتماد، امکان ایجاد درگاه پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی در وب سایت خود را نخواهید داشت.
شناسایی رقبای تجاری یکی از مراحل دیگر کسب درآمد اینترنتی است. درست مثل دنیای واقعی که چندین سوپرمارکت در کنار هم هستند، در فضای مجازی هم مشاغل مشابه زیادی وجود دارد. برای شروع کار آنلاین، باید رقبای خود را شناسایی کنید و از تجربه آنها استفاده کنید. علاوه بر این، با یافتن نقاط ضعف، می توانید از آنها به عنوان عوامل مثبت برای کسب و کار خود استفاده کنید.


 چند اشتباه بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی


معرفی کسب و کار از دیگر مراحل ورود به کسب و کارهای مجازی می باشد. در این بخش شما باید کسب و کار خود را به کاربران معرفی نمایید. برای این کار می توانید با توجه به نوع فعالیت خود در شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک و تویتر و اینستاگرام به تبلیغ و بازاریابی بپردازید.

 

چند اشتباه بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی ، باورهای اشتباه صاحبین کسب و کار نسبت به کسب در آمد از اینترنت


 

افرادی هستند که تصورات اشتباهی در مورد کسب درآمد از اینترنت دارند. خیلی از این ها با تصورات غلطی که دارند که وارد این کار نمی شوند و بعضی ها هم زمانی که وارد کار می شوند می خواهند در سریع ترین زمان ممکن به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

یکی از آشکار ترین تصورات غلط در مورد کسب و کارهای اینترنتی پولدار شدن در سریع ترین زمان ممکن است. هر فعالیتی در اینترنت با توجه به حوزه فعالیت به مدت زمانی احتیاج دارد که بتواند به درآمد مناسب برسد. وب سایت های زیادی هستند که این باور غلط را که یک شبه می شود راه صد ساله را رفت در ذهن مردم حک می کنند، و اگر فردی با این باور وارد دنیا تجارت اینترنتی شود خیلی زود دست از کار خواهد کشید.

از دیگر باورهای غلطی که در مورد فعالیت های اینترنتی وجود دارد این می باشد که بعضی از افراد تصور می کنند تنها با ساختن سایت می توانند درآمد زیادی به دست آورند. راه اندازی سایت از کارهای اولیه برای به دست آوردن درآمد می باشد. 

یکی دیگر از باورهای غلط در مورد کسب درآمد از اینترنت این می باشد که تصور می کنند باید سایت خود را از محصولات گوناگونی پر کنند. امروزه به دلیل اینکه فروشگاه های اینترنتی زیادی مشغول به فعالیت هستند اگر بتوانید کسب و کار خود را تخصصی تر راه اندازی کنید بدون شک با موفقیت های روز افزونی هم رو به رو خواهید بود. 


 باورهای غلط در مورد کسب درآمد از اینترنت


ممکن است خیلی از افراد فکر کنند نمی تواند از اینترنت درآمد داشته باشند و سایت هایی که مشغول به درآمد زایی هستند سابقه خوبی در این امر دارا هستند. اما باید بدانید هیچ وقت برای شروع دیر نخواهد بود. ممکن است شما با راه اندازی یک سایت بتوانید در طول مدت 6 ماه به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.


از دیگر باورهای اشتباهی که در مورد فعالیت های اینترنتی وجود دارد این است که افرادی که وارد این کسب و کار می شوند تصور می کنند اگر سایت را راه اندازی کنند و محصولات خود را درون آن قرار دهند و ترافیک قابل توجهی دریافت کنند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند و می توانند بنشینند و پارو کنند، اما این طرز فکر درست نمی باشد چرا که اگر قصد داشته باشید به درآمد قابل توجهی برسید باید دست از تلاش بر ندارید.


خیلی از کسانی که شروع به راه اندازی وب سایتی برای کسب درآمد از اینترنت می کند از ایده های دیگران کپی برداری می کنند و از آن ها تقلید می کنند. باید بگوییم کپی نمودن ایده های دیگر وب سایت ها ممکن است شما را با موفقیت همراه نکند، از طرفی تعدادی از کسب و کارها با کپی برداری از ایده های دیگران به موفقیت های چشم گیری رسیده اند. به عنوان مثال اپلیکیشن های دیوار، شیپور و ... کار یکسانی را انجام می دهند. اما روش درآمد زایی آن ها با هم متفاوت است. علاوه بر تقلید از دیگران می توانید ایده های جدید را خلق کنید که شما را با درآمد زیادی رو به رو سازد.


 کسب درامد از اینترنت بدون سرمایه


آیا بدون سرمایه می شود از اینترنت پول درآورد؟

از مزایای ویژه ای که باعث شده کاربران و صاحبان مشاغل به فعالیت از طریق اینترنت روی آورند این است که بدون داشتن هیچ سرمایه ای می توانند از این طریق کسب درآمد کنند. به طور کلی برای درآمد زایی از طریق اینترنت به سرمایه ای احتیاج ندارید اگر هم نیاز باشد تنهای هزینه های جزئی را در بر خواهد گرفت، بنابراین اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید نیازی به نگران بودن درباره سرمایه نیست.

 

 

6نکته مهم برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی


همانطور که قبلا ذکر شد، اجرای یک کمپین آنلاین عموماً نیازی به منابع مالی ندارد، اما برای موفقیت باید به نکاتی توجه کرد تا بهترین راه برای رفع نیازهای کاربران ارائه شود.

1- ارائه محصولات باکیفیت: اگر این روزها می خواهید از اینترنت درآمد واقعی داشته باشید، باید به شما بگوییم که فعالیت های شما می تواند به همه مردم دنیا نشان داده شود. اما این به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، زیرا رقبای دیگری هم هستند که در زمینه فعالیت شما مشغول کسب درآمد هستند. باید به خاطر داشته باشید که ارائه محصولات با کیفیت بالا می تواند به رشد وب سایت شما کمک کند. برای فروش محصول خود، دلیلی ایجاد کنید تا مشتریان شما را انتخاب کنند.

۲-مدیریت وب سایت: برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین باید مهارت کافی برای حل مشکلات پیش آمده را داشته باشید، یعنی برای جلب توجه مشتریان باید یک وب سایت بدون مشکل ارائه دهید. سرعت عملکرد وب سایت شما باید بالا باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن نیازهای مشتریان شما را برطرف کند.

3- دامنه هاست قابل اعتماد انتخاب کنید: برای کسب درآمد اینترنتی باید بتوانید نام دامنه مناسب را انتخاب کنید. انتخاب نام دامنه یکی از اساسی ترین کارهایی است که برای راه اندازی یک کسب و کار باید انجام دهید. نام دامنه باید کوتاه و جذاب باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند.

4- هزینه های مورد نیاز را بررسی کنید: قبل از اینکه بتوانید اهداف خود را شناسایی کنید، باید پول مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار خود را بسنجید. البته ناگفته نماند که بسیاری از مشاغل آنلاین نیازی به سرمایه ندارند.

5- تولید جدیدترین محتوا: یکی از مهم ترین مواردی که در راه اندازی کسب و کار باید به آن توجه کرد، تولید جدیدترین محتوا است. وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند محتوای غنی را در وب سایت خود قرار می دهند.

6- برنامه ریزی توسعه کمپین: اکثر کسب و کارها به مرور زمان رشد می کنند و عناصر جدیدی به وب سایت خود اضافه می کنند. همچنین می‌توانید از این روش‌ها برای توسعه وب‌سایت خود استفاده کنید تا کسب درآمد آنلاین سود بیشتری داشته باشد.


 19 ایده برتر کسب درآمد از طریق اینترنت

 

19 ایده برتر کسب درآمد از طریق اینترنت

درآمد اینترنتی از گذشته تا به امروز رشد زیادی داشته است. خیلی از کسانی که به دنبال درآمد هستند می خواهند از طریق کسب و کارهای اینترنتی این کار را انجام دهند. همان طور که می دانید می توانید در منزل از طریق اینترنت درآمد مناسبی را به دست آورید. خیلی از افراد بدون این که سرمایه ای داشته باشند از طریق اینترنت به درآمدهای میلیونی دست پیدا کرده اند، بنابراین یکی از ساده ترین راه هایی که برای داشتن درآمد می توانید انجام دهید کسب درآمد از اینترنت می باشد که در منزل و به راحتی امکان پذیر می باشد.

 


کسب درآمد اینترنتی با فروش محصولات


 

بسیاری از افراد در صدد این هستند که برای کسب درآمد  از طریق اینترنت یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نمایند، داشتن فروشگاهی مانند دیجی کالا دغدغه بسیاری از افرادی می باشد که به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند. طراحی نمودن سایتی مانند دیجی کالا کار سختی نیست، کافیست فردی را داشته باشید که بتواند برای شما وب سایت را طراحی کند و یا اینکه با پرداخت هزینه از افراد متخصص بخواهید که سایت فروشگاهی را برای شما راه اندازی نمایند. 


با فروش محصولات می توانید روش کسب درآمد از اینترنت را به دست آورید. نکته مورد توجه این جا است که ساده ترین مرحله راه اندازی سایت فروش محصولات همان طراحی آن می باشد، کار شما از این مرحله به بعد شروع خواهد شد چرا که شما باید بتوانید با فروشگاه هایی مثل دیجی کالا که سال های زیادی از راه اندازی آن ها می گذرد رقابت کنید. این کار نیاز به سرمایه و هزینه دارد برای اینکه بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای بتوانید از طریق فروش محصولات کسب درآمد کنید می توانید برای خود فروشگاهی را راه اندازی نمایید و محصولات دیگر شرکت ها و فروشگاه ها را به فروش برسانید. با این کار زمانی که کاربری، یکی از محصولات سایت شما را سفارش داد می توانید آن را تهیه نمایید و برای مشتری ارسال کنید و به کسب درآمد واقعی از اینترنت بپردازید.

 


 کسب درآمد اینترنتی با فروش محصولات


کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش محصولات تولیدی خود


 

گاهی اوقات پیش می آید افراد خلاقی مشغول به ساخت عروسک ها و یا دست سازهایی می شوند که به راحتی می توان آن ها را به فروش رساند. به دست آوردن درآمد از طریق محصولاتی که خود شما تولید می کنید می تواند ایده ای با سود زیاد باشد. این افراد می توانند یک سایت اینترنتی را برای خود راه اندازی نمایند و یا حتی از طریق پیج اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانند و مشغول کسب درامد از اینترنت شوند.


به عنوان مثال فردی کارگاه تولیدی جوراب دارد و در داخل شهر به بعضی از فروشگاه ها محصولات خود را می فروشد، اگر این فرد یک سایت اینترنتی داشته باشد به راحتی می تواند محصولات خود را به دیگر شهر ها هم ارسال کند و در نتیجه به درآمد مناسبی دست پیدا کند.

 

 

 کسب درآمد از طریق سایت فروش فایل ها دانلودی

استفاده از وب سایت فروشگاهی که محصولات آن  را می توان دانلود نمود می تواند بهترین گزینه و راحت ترین روش برای کسب درآمد از اینترنت باشد. به عنوان مثال می توانید یک فروشگاه آنلاین را طراحی کنید که برای فروش فایل های آماده لایه باز انواع نرم افزارها مناسب می باشد. مزیتی که فروشگاه های اینترنتی فایل ها دارند این است که هر فایلی را که می توان دانلود کرد، در آن به فروش رساند. به عنوان مثال می توانید سایتی را طراحی نمایید که فایل هایی که گرافیست ها به آن احتیاج دارند را به فروش برسانید یا برای فروش قالب افزونه های ورد پرس می توانید از این سایت های اینترنتی استفاده نمایید.

 


کسب درآمد بدون سرمایه از طریق تولید محتوا


 


 کسب درآمد بدون سرمایه از طریق تولید محتوا

 

اگر در کسب و کارهای اینترنتی جستجوی مختصری را انجام دهید می توانید تولید محتوا را در بین همه آن ها مشاهده نمایید. هر کسب وکاری که می خواهد خود را به بهترین شکل ممکن برای کاربران معرفی کند باید یک تولید محتوای حرفه ای داشته باشد. این عنصر برای کسانی که قصد دارند از طریق تولید محتوا کسب درآمد کنند می تواند یک فرصت استثنایی باشد. تولید محتوا را می توان به دو روش انجام داد یکی اینکه برای سایت خود محتواهای یونیک ارائه دهید و دیگری اینکه برای سایت های دیگر محتواهای حرفه ای تهیه نمایید.

روش اول به این نحو است که شما با تولید محتواهای حرفه ای و یونیک برای سایت خود می توانید ترافیک سایت و رتبه آن را بالا ببرید در نتیجه می توانید محصولات خود را به فروش برسانید و درآمد مناسبی را به دست آورید. در روش دوم شما باید یک وب سایت را با عنوان خدمات تولید محتوا برای خود ایجاد نمایید و با روش های مختلفی که وجود دارد کاربران زیادی را جذب سایت نمایید و از این طریق مشتریان زیادی را پیدا خواهید کرد و سپس برای مشتریان خود در ازای پرداخت مبلغی معین محتواهای یونیک تولید می کنید. از ای نطریق می توانید به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. تولید محتوا تنها به صورت متنی انجام نمی شود بلکه می توانید به تولید محتواهای ویدیویی، صوتی و ... بپردازید. کسب درآمد از اینترنت با تولید محتوا می تواند یکی از ساده ترین کارهایی باشد که شما می توانید برای داشتن درآمدی مناسب از آن استفاده کنید.


 کسب درآمد اینترنتی با آموزش آنلاین


کسب درآمد اینترنتی با آموزش آنلاین

یکی از پردرآمد تری شغل های اینترنتی آموزش به صورت آنلاین می باشد. امروزه بیشتر افراد مانند گذشته آن قدری وقت آزاد ندارند که بتوانند برای یاد گرفتن حرفه ای به صورت حضوری آموزش ببینند بنابراین به آموزش های آنلاین روی می آورند. برای کسب درآمد از اینترنت از این شرایطی که به وجود آمده می توانید نهایت استفاده را ببرید و در هرکاری که توانایی دارید و می توانید آموزش های آنلاین در اختیار کاربران قرار دهید استفاده کنید، بنابراین برای کسب درآمد از اینترنت می توانید با تهیه سایتی برای خود و جذب کاربران  آموزش آنلاین را راه اندازی کنید وبه درآمد مناسبی در ماه دست پیدا کنید.


کسب درآمد از اینترنت با روش آزاد کاری به عنوان یکی از شغل های اینترنتی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و به هیچ سرمایه ای هم نیاز ندارد. شما می توانید با توجه به توان کاری و تخصصی که دارید به عنوان یک فریلنسر مشغول به فعالیت شوید. امروزه شغل فریلنسری طرفداران زیادی پیدا کرده به نحوی که در کشور آمریکا تقریبا 30 درصد افراد مشغول به انجام این کار هستند. 


می توان تعدادی از افراد را مشاهده نمود که به صورت فریلنسری پروژه هایی را قبول می کنند و مشغول به کسب درآمد از طریق اینترنت می شوند بدون اینکه حتی خود سایتی داشته باشند یعنی کسب و کاری که حتی نیاز به پرداخت هزینه برای طراحی سایت ندارد آزاد کاری است. اما این افراد چگونه می توانند مشتری جذب نمایند؟ لازم به ذکر است که بگوییم سایت هایی وجود دارند که شما می توانید در آن ها عضو شوید و پروفایل خود را مبنی بر تخصصی که دارید تکمیل نمایید. در این سایت ها پروژه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به تخصص خود آن ها را قبول کنید و انجام دهید. کسب درآمد از اینترنت از طریق آزاد کاری می تواند راحت ترین فعالیت ممکن برای به دست آوردن درآمد مناسب باشد.


 کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام


کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام


 

از دیگر روش هایی که بدون داشتن سرمایه می توانید برای کسب درآمد از آن استفاده کنید استفاده از تلگرام می باشد. از مزیت هایی که می توان در کسب درآمد از تلگرام نام برد این سایت که شما نیاز به هیچ سرمایه ای ندارید و به راحتی می توانید فعالیت خود را انجام دهید. برای کسب درآمد از اینترنت تنها به یک کامپیوتر یا لب تاپ نیاز دارید اما برای استفاده از تلگرام به عنوان منبع درآمد می توانید از موبایل هم استفاده نمایید و این خود یک مزیت به شمار می رود. تعداد زیادی از افراد قصد دارند از طریق تلگرام کسب درآمد کنند. 


برای این کار می توانید یک کانال تلگرامی را راه اندازی کنید و تعداد فالوور های قابل توجهی برای کانال خود به دست آورید، بنابراین می توانید با گرفتن سفارش تبلیغات  به کسب درآمد واقعی از اینترنت بپردازید. اما این می تواند یکی از سخت ترین راه ها برای کسب درآمد از طریق تلگرام باشد. ایده های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها به درآمد های مناسبی برسید. 


 کسب درآمد با تبلیغات از طریق اینترنت


کسب درآمد با تبلیغات از طریق اینترنت

از دیگر روش های پر طرفدار کسب درآمد از اینترنت بهره بردن از تبلیغات می باشد. بسیاری از افراد هستند که سایتی را برای خود راه اندازی می کنند و مطالبی در سایت خود قرار می دهند که می توان به صورت رایگان آن ها را دانلود نمود، با این کار می توان ترافیک زیادی به دست آورد و از این طریق می توانند سفارشات تبلیغات را بگیرند و یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی نمایند. 


بهره بردن از این روش بسیار خوب و قابل قبول می باشد و سایت هایی وجود دارد که تنها درآمد آن ها از طریق بازدید کنندگان انجام می شود و به نوعی تنها سرمایه برای آن ها محسوب می شود، بنابراین برای بالا بردن ترافیک خود مجبور می شوند هر کاری را انجام دهند. برای کسب درآمد از اینترنت روش های مختلفی وجود دارد که باید بگوییم این روش کمی با سختی رو به رو می شود  از طرفی راه های خیلی بهتری وجود دارد که با بازدهی خیلی سریع و دردسر کمتر شما را به سود مناسب درماه می رساند.


با توجه به این سختی هایی که گفته شد خیلی از افراد هستند که اصرار دارند از این روش کسب درآمد کنند ، پس باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت هایی که درآمد آن ها با تبلیغات شکل می گیرد از طریق تولید محتوا به صورت روزانه از گوگل می توانند بازدید های زیادی را جذب نمایند. 

 

 کسب درآمد از طریق اینترنت با اینستاگرام


کسب درآمد از طریق اینترنت با اینستاگرام

مانند کسب درآمد از تلگرام می توان از طریق پیج های اینستاگرام هم مشغول به کسب درآمد شد. به سرمایه اولیه هم هیچ نیازی نخواهید داشت تنها با ایجاد یک پیج برای خود و فعالیت مستمر در آن می توانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کندی. نکته مورد توجه در کسب درآمد از اینترنت از طریق اینستاگرام این جا است که بسیاری از افراد می خواهند با ایجاد یک پیج و دریافت فالوورهای زیاد اقدام به بازاریابی برای دیگر شرکت ها و تبلیغات نمایند.

در نتیجه امروزه بسیاری از افراد شروع به فروش فالوورهای فیک اینستاگرامی نموده اند. اکثر افرادی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند تصور می کنند که تمامی فالوورهایی که خریداری کرده اند واقعی هستند و فکر می کنند با فالوور فیک می توانند سفارش های زیادی بگیرند. اما باید بگوییم کسی که قصد دارد برای تبلیغات محصولات و کسب و کار خود درخواست دهد بدون شک فالوور های فیک را به خوبی شناسایی می کند.

اگر مدت زمان زیادی در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستید بدون شک پیج هایی را دیده اید که با روش های مختلفی به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند. به عنوان مثال می توان فردی را مشاهده کرد که در پیج خود آموزش هایی را از زبان قرار می دهد و با این کار می تواند آموزش زبان را تبلیغ کند و از این طریق وارد کسب درآمد اینترنتی شود.  یا کسانی که در کار نقاشی چهره حرفه ای هستند با گذاشتن نمونه کارهای خود در اینستاگرام مخاطبانی را در حوزه نقاشی به خود جذب می کند و آن ها را تبدیل به مشتری خواهد کرد. 

حتی کسانی که در زمینه آشپزی مهارت دارند می تواند با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی محصولات مختلفی را تولید کنند و آن ها را به فروش برسانند گاهی اوقات با انجام این کار آن قدر سر شما شلوغ می شود  که به سختی می توانید به سفارشات صورت گرفته برسید این هم می تواند روش مناسبی برای کسب درامد از اینترنت باشد.

 


کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش فالوور و لایک اینستاگرام



 کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش فالوور و لایک اینستاگرام

 

از دیگر شغل هایی که نیاز به سرمایه اولیه ندارد و این روزها به عنوان شغلی پر درآمد مشغول به فعالیت است فروش لایک و فالوور اینستاگرام می باشد. بنابراین شما با راه اندازی یک سایت برای خود می توانید به درآمد بالایی در ماه دست پیدا کنید. اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود که در طی روز افراد زیادی به جمع طرفداران آن می پیوندد. برای راه اندازی سیستم فروش فالوور به راحتی می توانید با روزی 3 ساعت فعالیت مستمر در منزل به درآمد دلخواه خود برسید. کسب درآمد از اینترنت با فروش فالوور اینستاگرام به عنوان شغلی مناسب برای افرادی که نمی توانند در بیرون از خانه مشغول به کار شوند به شمار می رود.


با استفاده از این روش می توانید اطمینان کامل داشته باشید که به درآمدی واقعی خواهید رسید و اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی راحت در اختیار داشته باشید می توانید از این روش بهره ببرید.


 کسب درامد اینترنتی از بهینه سازی سایت و سئو


کسب درامد اینترنتی از بهینه سازی سایت و سئو


از دیگر روش های کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه بهینه سازی سایت می باشد. اگر در اینترنت مشغول به فعالیت بوده باشید بدون شک با کلمه سئو آشنا هستید. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد، یعنی باید با سئو یا بهینه سازی سایت کاری انجام دهید که سایت شما در صفحه  اول جستجو گوگل قرار گیرد. زمانی که یک کلمه را گوگل سرچ نمایید با نتایج مختلفی رو به رو خواهید بود و سایت های متفاوتی را خواهید دید، تمامی سایت هایی که در ردیف های اول گوگل نشان داده می شوند تمام تلاش خود را بر روی بهینه سازی سایت یا همان سئو انجام می دهند. کسب درآمد از اینترنت از طریق بهینه سازی سایت نیاز به داشتن علم سئو است که از طریق های مختلفی می توانید با نحوه بهینه سازی سایت ،شنا شوید.

 شما از این طریق می توانید سئو را یاد بگیرید و در این کار حرفه ای شوید. بنابراین اگر بتوایند بر روی سئو سایت کار کنید، قادر خواهید بود  با انجام دادن پروژه هایی برای سایت های مختلف کسب درآمد کنید. با توجه به توسعه تکنولوژی و پیشرفت های روز افزون تمامی کسب و کار ها به سوی شغل های اینترنتی خواهند رفت، بنابراین اگر این افراد بخواهند کسب و کار خود را در اینترنت معرفی کنند به یک سایت نیاز دارند،  برای داشتن سایت هم باید به فکر بهینه نمودن آن باشند.  از طرفی هم ممکن است نتوانند سئو سایت خود را به نحوی تنظیم نمایید که در صفحه اول گوگل قرار بگیرند، بنابراین نیاز به استخدام یک سئو کار خواهد بود. در نتیجه شما می توانید به راحتی برای سایت هایی که به سئو کار حرفه ای نیاز دارند کار بهینه سازی سایت را انجام دهید و مشغول کسب درآمد از اینترنت شوید.

 


کسب درآمد از طریق اینترنت با دستیار مجازی 



 کسب درآمد از طریق اینترنت با دستیار مجازی

از دیگر روش های کسب درآمد از اینترنت دستیار مجازی را می توان نام برد که بدون داشتن هیچ گونه سرمایه ای به راحتی می توانید از طریق اینترنت این کار را انجام دهید. تمامی شرکت های بزرگ و یا کسب و کارهای دیگر برای انجام دادن بسیاری از کارهای شرکت به یک یا چند دستیار نیاز دارند. شما می توانید با انجام دادن کارهای این شرکت ها کسب درآمد نمایید. دستیار مجازی به عنوان یک فریلنسر شروع به کار می کند و از راه دور می تواند پشتیبانی آنلاین را برای شرکت های مختلف انجام دهد. 

 


کسب درآمد اینترنت از آپارات و دیگر شبکه های اجتماعی


 

از دیگر ایده هایی که برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد می توان به تاسیس کانال در شبکه های اجتماعی و یا آپارات اشاره نمود. در کانال هایی که ایجاد می کنید می توانید محتواهایی آموزشی را تولید نمایید و در اختیار کاربران قرار دهید. مردم همیشه دنبال راهی ساده برای یادگیری یک مهارت هستند. از طرفی برخی از افراد به دنبال محتواهای سر گرم کننده در اینترنت می باشد، بنابراین می توانید از طریق ایجاد برنامه های کمدی، معرفی بازی های ویدیویی و ... دیگران را ترغیب نمایید که به کانال شما مراجعه کنند.

 


کسب درآمد از اینترنت با وبلاگ نویسی



 

کسب درآمد از اینترنت با وبلاگ نویسی

 

وبلاگ نویسی در مقایسه با دیگر روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت قدمت بیشتری دارد با وجود ا الگوریتم های جدیدی که در جستجوگرها ایجاد شده وبلاگ نویسی هنوز هم اهمیت زیادی دارد. برای نوشتن وبلاگ می توانید موضوع خاصی را دنبال نمایید و آن را بهینه سازی نمایید از این طریق می توانید وبلاگ خود را در نتایج صفحه اول گوگل مشاهده نمایید. با فروش بک لینک ها، قرار دادن بنرهای تبلیغات دیگر حرفه ها و ... می توانید برای کسب درآمد از طریق اینترنت اقدام نمایید.  برای این کار می توانید وبلاگی را راه اندازی نمایید و دامنه ir  را برای وبلاگ خود قرار دهید و از طرفی هم موضوعی را انتخاب نمایید که طرفداران زیادی دارد.

 


کسب درامد از اینترنت از طریق فعالیت در سایت های کلیکی


 

یکی از ایده های بدون دردسر کسب درآمد از طریق اینترنت، که به مهارت خاصی هم نیاز ندارد فعالیت در سایت های کلیکی می باشد. سایت های کلیکی به عنوان واسطه برای شرکت های گوناگون مشغول به فعالیت هستند و بازدید برای سایت های مختلفی را ایجاد می کنند. سایت های کلیکی این گونه عمل می کنند که با ساخت یک حساب کاربری می توانید به سایت های دیگر بروید و به ازای دریافت مبلغی بر روی تبلیغات آن ها کلیکی نمایید، بنابراین میزان درآمد شما هم بستگی به تبلیغاتی دارد که بر روی آن ها کلیک می کنید. اگر شما هم قصد دارید به جمع افرادی به پیوندید که مشغول کسب درآمد از اینترنت هستند نیازی نیست که با تخصصی خاصی آشنایی داشته باشید فقط باید یک کامپیوتر و یک خط اینترنت در دسترس داشته باشید.

 


کسب درآمد از طریق ایجاد پایگاه داده

هنگامی که اسم پایگاه داده را می شنوید بدون شک تصور می کنید که با فعالیت بسیار سختی رو به رو هستید. اما به یاد داشته باشید شما می توانید در فضای مجازی و اینترنت برای کسب درآمد یک پایگاه داد بزرگ و یا حتی کوچک را راه اندازی نمایید. بسیاری از سایت ها و وبلاگ نویس ها امروزه برای کسب درآمد مشغول فروش مقاله های علمی ترجمه شده و پایان نامه های دانشگاهی هستند. شما هم می توانید با استفاده از این روش با دوستانی که دارید در تعامل باشید و با تمامی افراد در شهرهای مختلف در ارتباط باشید، از طرفی سعی کنید مقالات علمی آن ها را به دست آورید. بعد از آن یک طراح سایت را بیابید و یک قالب ساده خریداری نمایید، سپس می توانید از طریق تلفن و دیگر روش ها این محصولات را به فروش برسانید و از این طریق وارد دنیای کسب درآمد از اینترنت شوید.

 


کسب درآمد از اینترنت با استفاده از خدمات مشاوره


 


 کسب درآمد از اینترنت با استفاده از خدمات مشاوره

افرادی که توانایی خود را می شناسند و می دانند در چه زمینه های خاص تخصص دارند می توانند به راحتی وارد این کار شوند. رشته هایی مثل روانشاسای های دینی، مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره در حوزه رژیم غذایی و ... می تواند شما را به درآمد کافی از طریق فضای مجازی برساند. حتی اگر در هیچ زمینه ای تخصص ندارید می توانید سایت را طراحی نمایید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید سپس می توانید متخصصان مشاوره را استخدام نمایید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. 

 


کسب درآمد از اینترنت از طریق ساخت اپلیکیشن



 کسب درآمد از اینترنت از طریق ساخت اپلیکیشن

امروزه تقاضاهای زیادی برای نرم افزارهای مفید وجود دارد. برای راه اندازی این نوع از کسب و کار می توانید استارتاپ هایی را ایجاد نمایید، به این نحو که ایده های خود را در قالب یک اپلیکیشن ارائه می دهید، سپس باید برای توسعه این برنامه پول جمع آوری کنید تا بتوانید افرادی را استخدام نمایید که محصول را تولید کنند. از طرفی می توانید این نوع از نرم افزار ها را خود شما توسعه دهید و آن ها را در اختیار کاربران قرار دهید.

 


کسب درآمد از طریق دوره های آنلاین


 

 اگر در رشته خاصی مهارت دارید می توانید، فعالیت خود را در فابل هایی ویدیویی آماده نمایید. سپس یک سایت را برای خود خریداری کنید و این محتواها را در این سایت قرار دهید از این طریق به کسب درآمد واقعی از اینترنت خواهید پرداخت.

 


کسب درآمد از طریق ضبط  پادکست 


 

کسب درآمد از طریق ضبط  پادکست

پادکست ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، چرا که معمولا افراد زندگی پر مشغله ای دارند و گوش دادن بعضی از محتواها می تواند برای آن ها راحت تر باشد. بنابراین می توانید در سایت خود پادکست هایی در اختیار کاربران قرار دهید.

 


مراحل گام به گام کسب درآمد اینترنتی (چک لیست)


 

شناسایی هدف
انتخاب حوزه کاری
تحلیل رقیبان و بررسی فعالیت آن ها
راه اندازی وب سایت
تولید محتوای مرتبط و جذب مشتری

 

 

.


منبع: وب سایت رسمی استاد علی قلی زاده  www.ligholizadeh.ir

ساخت بک لینک : آژانس دیجیتال مارکتینگ مکس آنلاین


 





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: